Jak jednym webinarem zarobić ponad 1.000.000 złotych? Case study
Dowiesz się, jak powinien wyglądać schemat organizacji webinaru, aby generował dochód. Dowiesz się, jakie kroki podjęłam aby jedną prezentacją webinarową wygenerować przychód na ponad 1.000.000 zł - case study mojego sztandarowego kursu online WOW Courses Formula.
Jak wyskalować markę online i zbudować imperium dzięki darmowym webinarom?
Dowiedz się, jak stworzyć solidną strategię biznesu i komunikację marki online w oparciu o metody Growth HACKING. Na przykładzie marki Hakerki Sukcesu pokażę jak od zera i przy użyciu darmowych narzędzi stworzyłam zaangażowaną społeczność i międzynarodowy biznes.
Jak poprzez webinary sprzedaliśmy kurs online za 100 000 zł? Case study
Na przykładzie procesu sprzedaży kursu “Szkoła Reacta” pokażę: - jakie są metody na powiększenie swojej bazy mailowek jeszcze przed uruchomieniem sprzedaży, - jak wykorzystać zapisy na listę oczekujących, - jakich błędów nie wolno popełniać w trakcie okienka sprzedażowego.
Webinary jako element content marketingu (recykling treści)
Być może określenie „recykling treści” kojarzy Ci się ze sklerotycznym wujkiem, obok którego nikt nie chce siedzieć na rodzinnych spotkaniach, bo w kółko powtarza te same historie. Ale to tylko świadczy o tym, że nikt do tej pory nie pokazał Ci, jak to zrobić dobrze. Czas to zmienić! Przekonaj się, że webinar nie musi być tylko jednorazowym wydarzeniem. Jeżeli dobrze go zaplanujesz, może być okazać skarbnicą treści nadających się do wykorzystania na blogu, w podcaście, na YouTubie i w social mediach
Storytelling w podcastach i wideo
Każdy chciałby opowiadać tak, by inni słuchali go z zapartym tchem. Ale jakie treści mogą przykuć uwagę odbiorców podcastów, video? Te, które wywołują emocje. Osiągniesz to, stosując storytelling, czyli sztukę tworzenia historii. Jak się tego nauczyć? Jak praktycznie zastosować storytelling w podcastach i video?
Zaszalej z zasięgiem swoich webinarów dzięki narzędziom Google
Content marketing+SEO+Google Ads to rewelacyjna mieszanka promująca Twoje materiały i produkty. Inspiracje, podpowiedzi i sporo sposobów na czerpanie pomysłów od konkurencji. Na koniec zmierzymy wszystko w Google Analytics 4, który właśnie podbija serca marketerów na całym świecie.
Jak generować wartościowe leady przez webinary?
Dowiedz się jak budować webinarowe lejki sprzedaży, które nie tylko pozyskają dla Ciebie wartościowe kontakty sprzedażowe, ale także pomogą "ogrzewać" i edukować w skali. Poznaj proste schematy pozyskiwania i automatyzacji procesu sprzedaży dzięki webinarom.
Jak zaprzyjaźnić się z tremą?
Dowiesz się: - Skąd się bierze trema i jak się objawia?- Na co kierować swoja uwagę?- Jakie są sprawdzone sposoby na zaprzyjaźnienie się z tremą?Poznasz praktyczne ćwiczenia na tremę (ćwiczenie oddechowe, odpowiednie przygotowanie, praca z przekonaniami, czyli jak zmienić swoje myśli)
Webinar jako narzędzie wspierające obsługę klienta
"Webinary jeszcze do niedawna uważane były za kanał komunikacji wyłącznie dla treści marketingowych lub sprzedażowych. Prezentacja tematu, przedstawienie zagadnień lub studium przypadku czy poruszenie problemów marketingowych często łatwiejsze było właśnie dzięki formie webinaru.
Webinary mają jednak coraz popularniejsze zastosowanie w procesie sprzedażowych oraz obsłudze klienta, szczególnie w momencie, kiedy bezpośrednie spotkania biznesowe czy prezentacje produktu są utrudnione lub niemożliwe. Dzięki webinarom, obsługa klienta może być łatwiejsza (pewne zagadnienia mogą być wyjaśnione bowiem szerszej grupie podczas webinaru), efektywniejsza (uczestnicy webinaru mogą porzucić kontakt z Twoimi agentami ze względu na dostateczne wyjaśnienie tematu podczas webinaru) i przyjemniejsza zarówno dla Twoich klientów, jak i agentów. "
Webinarowy dress code
"Wizerunek ma potężną moc. Świadomie pokierowany już na starcie daje Ci przewagę nad konkurencją. 7 sekund, tyle masz aby zainteresować sobą odbiorcę, bo zanim się przedstawisz,
pierwszym co prezentujesz jest to, co masz na sobie. Zapraszam Cię na webinar abyś wiedział jak zbudować swój wizerunek przed kamerą, jakie ubrania i akcesoria wybrać aby zainteresować i wzbudzić zaufanie potencjalnego Klienta/Odbiorcę."
Webinary, a automatyzacja. Co zrobić po webinarze z pozyskanym leadem czyli o podgrzewaniu i automatyzowaniu komunikacji
Przygotowaliście świetny webinar, poświęciliście czas i pieniądze na przemyślaną promocję, ale kolejny raz nikt nie miał czasu, by wysłać kampanię follow-up do uczestników? Bardzo często największym wyzwaniem nie jest samo wygenerowanie leadów, ale zbudowanie z nimi wartościowej relacji, która przyniesie wymierne korzyści obu stronom. Dowiedz się w jaki sposób wykorzystać marketing automation w działaniach nurturingowych skierowanych do uczestników webinarów i na co zwrócić uwagę, by te działania były skuteczne.
Jak zrobić profesjonalny makijaż do wystąpienia przed kamerą?
Trener kompetencji miękkich, sprzedażowych i wizerunkowych, która od 4 lat współpracuje jako National Makeup Artist dla jednej z czołowych sieci perfumerii opowie o tym jak zrobić profesjonalny makijaż do filmów szkoleniowych.
Promocja webinarów w social media
W czasie lockdownu webinary zyskały specjalny status. Ale jak wypromować się w gąszczu zdarzeń online, kiedy ludzie maja ochotę odchodzić od komputera po całym dniu? Praktyczne porady promocji webinarów w trudnym czasie podpowie Monika Czaplicka, szefowa agencji social media Wobuzz
Wystąpienia publiczne - jak to robić dobrze w biznesie, w radio i na scenie?
O radzeniu sobie z opinią innych, z tremą oraz przekonaniami. Czym się różnią wystąpienia w biznesie od wystąpień na deskach teatru? Czy doświadczenie w radio ma wpływ na to, jak nam idzie w biznesie? Jak robić dobre, profesjonalne wystąpienia?
Jak YouTube w połączeniu z webinarami może być paliwem rakietowym dla Twojego biznesu?
"Zobaczysz jak połączyć zalety YouTube oraz webinarów.
Dowiesz się, jak zacząć wykorzystywać jedną z najtrudniejszych platform social media.
Poznasz dobre praktyki budowania społeczności wokół kanału YouTube.
Dowiesz się, gdzie szukać tematów, aby Twoje materiały były angażujące i przydatne Twojej społeczności.
Zobaczysz, jakie efekty (w krótkim czasie) może dać przemyślana obecność na YouTube.
Usłyszysz o nieoczywistych korzyściach i wielu pozytywnych skutkach ubocznych prowadzenia kanału YouTube. "
Webinar w strategii content marketingowej
Webinar to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi content marketingowych. Może być wykorzystany na każdym etapie lejka sprzedażowego. Dowiedz się jakie cele może on pełnić w zależności od przyjętej strategii. Dowiesz się też jakie inne narzędzia contentowe wykorzystać do promocji webinaru.
10 grzechów tworzenia webinarów
Lepiej uczyć się na błędach innych. W szczególności, jeżeli dotyczą naszego biznesu. A tych ostatnio w kontekście webinarów pojawiało się sporo - zaczęli robić je “wszyscy”. Mniejsze bądź większe, chociaż to zawsze małe rzeczy tworzą duszy efekt. Jakich błędów nie popełniać? Jak im zapobiegać? I co zrobić, kiedy błąd się wydarzy? Zapraszam!
Jak zaprojektować efektywny landing page?
Czym powinien wyróżniać się dobry landing page? Czego absolutnie nie może w nim zabraknąć, a co spokojnie możesz pominąć? Jakie są najczęściej popełniane błędy w kontekście LP? Oraz jak pisać treści na landing pages, aby przekonało odbiorcę do wykonania zamierzonej akcji? Na te i inne pytania odpowiem w trakcie webinaru.
Powtórka z dotychczasowych nagrań
Skoro większość naszej pracy to nauka, to ile czasu poświęcasz na uczenie się, jak się uczyć?
Co ma wspólnego licencja na pilota, kurs programowania i webinary? Ile czasu poświęcasz na uczenie się, jak się uczyć? A jeżeli uczysz innych np. poprzez webinary, to czy wiesz jak prezentować informacje, aby wiedza została w głowie na długo? Na przykładach (głównie z branży IT) pokażemy jak może wyglądać złe szkolenie online, a jak dobre.
Jak robić webinary, które sprzedają?
Jeżeli Twoje webinary, oprócz zwiększenia zasięgów, maja spełniać konkretne cele sprzadażowe, to musisz dowiedzieć się, jak robić je dobrze. Ile trzeba zrobić webinarów, aby zacząć na nich sprzedawać? Jak robić ciekawe prezentacje, aby angażować słuchaczy od początku do końca webinaru, nawet w trakcie pokazywania slajdów sprzedażowych? Na te i wiele innych pytań odpowiem w trakcie prezentacji